Emmakustzichzelf2

Coaching & Training

Wat je ziet ben je zelf! Een uitspraak die exact weergeeft wat een coach doet. Spiegelen. Dat werkt verhelderend en is een krachtige motivatie voor verandering. Bovendien geeft het ook weer wat menselijk gedrag vaak is. We doen na wat we zien.   Dus wil je meer invloed op wat je om je heen ziet gebeuren en dichterbij je doelen komen dan kan ik je als coach helpen helder te krijgen wat jij daar zelf aan kunt doen. Individueel of in teamverband kan ik helpen regie te nemen over de verandering die je wilt zijn en zien. Ieder traject begint met een gratis eerste gesprek. Daarmee help ik je helder te krijgen wat je wilt veranderen of waar je meer van wilt en kunnen we samen bekijken welke stappen je daarvoor moet zetten. Jij krijgt meer zicht op je doelen en ik de kans om iets voor jou te betekenen. Vraag een gesprek aan!

customercompasshutterstock

Customer Experience

Bent u tevreden over wat u van u klanten te horen krijgt? Herkent u zich in de ervaringen die zij met elkaar delen over uw organisatie? Waarschijnlijk kan het beter. De emotionele belevingen voor, tijdens en na de aankoop van uw product of dienst worden steeds belangrijker om u te onderscheiden. En klanten luisteren daarbij niet meer naar wat u over uzelf zegt maar juist naar wat anderen over u zeggen. Uw klanten maar zeker ook uw eigen medewerkers. Stralen uw medewerkers ook de beleving uit die u bij uw klanten wilt creëren? Want emoties zijn besmettelijk. Een memorabele klantbeleving begint bij een goede doorvertaling van uw merkidentiteit naar houding en gedrag van uw eigen mensen. Wilt u weten wat Customer Experience Strategy voor u kan opleveren? Beleef het zelf en vraag een gesprek aan!

learnandleadteamshutterstock 2

SLIM-management

Een professional is intrinsiek gemotiveerd het goede te doen totdat hij zijn leidinggevende ontmoet.‘ Een uitspraak die Harry Starren deed toen hij directeur van De Baak was. Wellicht een herkenbare uitspraak voor u als professional. En  misschien ook wel confronterend als u leidinggevende bent. Steeds meer organisaties erkennen ook dat wanneer professionals hun persoonlijk leiderschap ontwikkelen zij beter kunnen werken in zelfsturende teams. Mits goed gefaciliteerd met heldere kaders en coachend leidinggevenden. Wilt u ook Succesvol management volgens het principe Less Is More? Ik kan u helpen aan minder management en meer zelfsturing door uw leidingggevenden te coachen of zelf interim de rol van coachend leidinggevende in te vullen. Wilt u meer grip op zelfsturing? Maak dan een afspraak!

  • Meer inzicht in leiderschap en cultuur met managementdrives workshop.
  • Versterken van individuele vaardigheden in 5-7 gesprekken van 1,5 uur.
  • Verbeteren van teameffectiviteit in 3-4 workshops van een dagdeel.
  • Begeleiding van teams die worstelen met dreigende conflicten.
  • De beleving van uw klanten in kaart brengen met klantreizen met inzicht waar u meer waarde kunt creëren.
  • De klanttevredenheid en klantloyaliteit vertalen in concrete verbeteracties in de klantreis.
  • Uw strategie concreet maken met het business model canvas als basis voor innovaties die bijdragen aan een betere klantbeleving.
  • De overgang naar minder management en meer zelfsturing begeleiden.
  • Vergroten van zelfsturend vermogen in teams door interim de rol van coachend leidinggevende in te vullen.
  • Leidinggevende te coachen in hun nieuwe rol van (team)coach in plaats van manager.